Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: BioWare обяви toolset за Dragon Age: Origins (статия) - BioWare, Ролеви игри, Компютърни игри, Нови игри, Фентъзи
BioWare обяви toolset за Dragon Age: Origins

Автор: Константин Делчев, събота, 16 август 2008.

Публикувано в Статии :: Игри

Намали размера на шрифтаУвеличи размера на шрифта

Dragon Age: Origins ще разполага с toolset.

След странното обявление на BioWare за Age of Dragons, което дойде буквално „на час по лъжичка” и съмненията, че това може да се окаже едно не до там красиво, но за сметка на това архетипно и леко досадно фентъзи рпг, играта започна постепенно да изглежда по-обещаващо. Като за начало, беше ни обещана една по-мрачна и готическа атмосфера, самият Мартин беше посочен като източник на вдъхновение, а после и начало на сюжетната линия зависещо от потеклото на героя – нещо, което със сигурност не виждаме за първи път (в Temple of Elemental Evil примерно зависеше от моралните разбирания), но пък прави приятно впечатление на фона на клишетата „Здравей, кашик...” и „Нямам никакви спомени...”. Със смесени, но все пак положителни отзиви беше приета и вестта, че играта ще засяга въпроси с по-зряла тематика, защото подобно изявление беше дадено едно време и за Jade Empire, пък в крайна сметка се оказа, че там въпросите кажи-речи се редуцират до това с кой точно да преспи главния герой. Все пак оповестения дух на играта тук някак си предлага повече потенциал за сериозност и зрялост.

Така с, леко повдигнати, очаквания вчера дочакахме вестта и за наличието на toolset към играта. Възможността да модифицираш и да правиш сам приключения, пък били те и само single е сериозен плюс за всички любители на ролевите игри, за някои от тях – дори една от основните търсени функционалности, заради осакатяването на която в Neverwinter Nights 2 едно време се вдигна огромни количества пушилка. Toolset-а е директна заявка за търсене на устойчива фен-база и продължително задържане на продукта на ролевия пазар и заедно с обещаните тактически битки прави DA:O едно от най-очакваните ролеви заглавия към момента, редом с далеч по-напредналия в разработката си Fallout 3 и Diablo 3, на чиито ролеви достойнства няма да се спираме.

Обещани са ни, между другото, скриптове с големи възможности за модифициране на поведението по време на битки (най-сетне врагове, които може би ще бягат, когато решат, че смъртта им е близо), възможност за детайлна промяна на лицевите черти на персонажите и също толкова детайлно изменяне на ландшафта, че и дори създаване на собствени анимации с енджина на играта, като всички без последното ще бъдат демонстрирани в четиридесет и пет минутна презентация на наближаващият Penny Arcade Expo. Така оставаме в очакване до края на месеца, за да разберем дали покачването на очакванията към DA:O ще продължи и той ще придобие потенциал за „култов статут”.






Допадна ли ви този материал? (1) (1) 3074 прочит(а)

 Добави коментар 
Ако сте регистрирани във форума можете да коментирате и тук

Име:
Текст:
Код:        

 Няма коментари 

AdSense
Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Подобни статии

Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.