Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: King's Bounty: Armored Princess (ревю) - 1C Company, RPG, Походова стратегия, Компютърни игри, Фентъзи
King's Bounty: Armored Princess

Автор: Ангел Марчевски, понеделник, 14 декември 2009.

Публикувано в Статии :: Игри

Намали размера на шрифтаУвеличи размера на шрифта

Зверове, принцеси, дракони и замъци... Имало някога една игра, наречена King’s Bounty. Били древни времена – потребителите на царството ползвали DOS, а компютърните игри тепърва набирали популярност. King’s Bounty излиза през 1990 г. като първата фентъзи походова рпг-тактическа игра за компютър. Заглавието е толкова успешно, че през 1991 излиза и бордова игра със същото име. Много хора твърдят, че наследник на въпросната игра е всеизвестният Heroes of Might and Magic, който и до днес продължава да бъде едно от най-популярните и играни виртуални забавления, с всичките си над десет продължения.

Но ето, че идва 2008 г. и руснаците от 1С Company, решават да продължат легендата - буквално - чрез "King's Bounty: The Legend". Продуктът отново е сравнително успешен, затова през 2009 бива издаден и експанжън - "King's Bounty: Armored Princess", с няколко нововъведения и... принцеса за главен персонаж.

Жанрът естествено си остава същия, с няколко елемента от други жанрове, които допълнително раздвижват геймплея. Битките са отново ходово базирани. Дори самото бойно поле е разграфено на шестоъгълници, както при легендарния Heroes of Might and Magic III. Самите битки са по-опростени, със значително по-малко групи войски (максимум 5) и по-малки карти, което се дължи най-вероятно на факта, че играта е правена предимно за деца (въпреки, че си остава доволно предизвикателна). Най-видимата разлика в сравнение с HMM3 обаче е фактът, че докато не сте в битка, действията ви по игралната карта се провеждат в реално време.

Типично като в приказките сюжетът е лек, но в крайна сметка очевидно целта на създателите е играта да бъде именно като такава. Царството на Нещо-си-ландия бива опустошено от силите на хаоса и кралят, в последен отчаян опит за спасение, изпраща единствената си дъщеря в другия край на света, през девет планини и девет царства в десето, в търсене на помощ. И от там се започват приключенията на принцесата - ще се срещате със зли магьосници, вещици, бандити, пирати и разбойници, елфи, джуджета, върколаци и великани, некроманти, дракони и грифони, и още какви ли не персонажи. Както повеляват този тип игри, ще трябва да изберете пътя на героинята си – опитен боец, който изпъква с лидерските си заложби, боен маг владеещ силни заклинания или паладин – компромисен вариант межди двата класа. С всяко ниво, което печели героинята ви, ще научавате и по някое ново и доста полезно умение, както и възможността да командвате по-голяма армия. Тук трябва да отбележа, че за разлика от повечето такива игри (визирам отново HMM), вие няма да стройте градове и крепости, а войски ще закупувате от чужди замъци и обиталища.

Всеки вид войски притежава различни умения, което прави битките много увлекателни. Едно от нововъведенията в експанжъна е домашният любимец-драконче, което ще ви асистира на бойното поле с различните си умения по доста веселяшки начин, без да се разкрива за врага. От тук-там ще можете да закупувате и по някой друг екзотичен и магичен артефакт, силата на някои от които ще може да „отприщите” чрез сразяване на „пазителите” на предмета. А ще стане и време да откриете някой принц за героинята си, което ще ви дава различни бонуси според това кого точно изберете, а също и няколко допълнителни слота в инвентара.

Играта е изключително красиво и шарено изрисувана, а физиката и е олекотена и изчистена. Не ви е нужен силен и могъщ компютър за да я подкарате. Саундтракът също е доста „приказен”. Играта понася критика най-вече за досадно бавния прогрес на героя и големите разлики в силата на противника, преминавайки в друга територия от игровия свят. Но в крайна сметка, ако се зарибите, ще го преживеете. И макар че това чедо на 1C Company няма потенциала да стане хитово заглавие, все пак ще остане в списъка на по-непопулярните, но въпреки това увлекателни игрички.






Допадна ли ви този материал? (5) (0) 4059 прочит(а)

 Добави коментар 
Ако сте регистрирани във форума можете да коментирате и тук

Име:
Текст:
Код:        

 Няма коментари 

Читателите на тази статия се поинтересуваха от:
Taxi Driver
Memoir '44
"Ну, погоди!" и технологията на злото
"Шрек" и "Шрек 2"
CM5 vs. FM'05
AdSense
Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Подобни статии

Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.