Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: From Paris with Love (2010) (ревю) - Пиер Морел, Ади Хасак, Люк Бесон, Екшън, Амбър Роуз Рива, Джон Траволта, Джонатан Рис Майерс, Ерик Г
From Paris with Love (2010)

Автор: Ангел Генчев, неделя, 07 февруари 2010.

Публикувано в Статии :: Филми и анимация; Предложи Гледна точка

Намали размера на шрифтаУвеличи размера на шрифта

От Париж с любов (2010)

Люк Бесон и екшън-трилър - комбинация, доказвала се неведнъж през годините, водейки до рафинирано адреналиново удоволствие. И макар и участието на фронтмена на френското кино в конкретната лента да е по-ограничено, бидейки само автор на изначалния кратък разказ, формулата както обикновено сработва. Още повече, че на режисьорския пулт е Пиер Морел, а общите заглавия на двамата далеч не са едно или две, в това число "Транспортьорът", "Дани Кучето", "Предградие 13" или "Твърде лично".

С други думи, идеално знаете какво да очаквате, и поне в случая предчувствието изобщо няма да ви изневери, като остават единствено дребните детайли. Джеймс Рийс (Джонатан Рис Майерс) е служител към американското посолство в Париж и уонаби-таен агент, от време на време получаващ по някоя дребна задачка от типа на подмяна на автомобилни номера - като не може да се каже, че изпълнението им е сред най-силните му черти. Нещата обаче вземат рязък завой, щом на сцената излиза старата хрътка Чарли Уекс (Джон Траволта) - врял, кипял и силно налудничав същински агент, към който Рийс бива набързо прикрепен. И така, след кратка прелюдия, голямата патаклама започва, а сред гилзите падат наркотрафиканти, улични бандашори, терористи и въобще всичко, което има неблагоразумието да се изправи насреща и може да поеме нужното количество олово.

Разбира се, това не значи, че "От Париж с любов" е напълно лишен от сюжет, дори взема някой друг обрат, колкото действието да не тече праволинейно от точка А до точка Б, но балансът му съвсем определено е изтеглен в посока екшъна, в съчетание с откосите от лафове, пускани от Уекс, и спорадичните комични сцени. И точно в тази насока е доволно добре изпълнен - без да предлага нещо категорично ново, може да те накара да се подсмихнеш, докато действените моменти се отличават с експлозивност и съвсем прилична хореография. Последното дори идва малко изненадващо - французите нерядко посягат към ефекти, размиващи границите на законите на физиката, а им се случва и да създават чисто визуален хаос, така че по-класическите екшън-сцени са като че ли приятно разнообразие.

Актьорското представяне на свой ред е на прилично ниво, колкото и персонажите да не получават особена дълбочина - но от тях това не се и очаква. Тандемът Траволта-Майерс се оказва доста сполучлив избор, особено за контрастираща си двойка, а някакви забележки не може да има и към поддържащия състав, като се има предвид, че отделните роли там са съвсем минорни.

Естествено, не бива да се пропуска, че "От Париж с любов" е един от онези филми, пред които сядаш с една едничка цел - да изпразниш съзнанието си от всякаква разумна мисъл за час и нещо. Друго от него не бива да се очаква, и поне в този ред на мисли все пак е сравнително далеч от най-доброто, което Люк Бесон някога ни е предлагал. Но пък ако сте в настроение именно за класически екшън, нищо не ви пречи да му отделите малко свободно време, след финала едва ли ще съжалявате.






Допадна ли ви този материал? (1) (1) 3551 прочит(а)

 Добави коментар 
Ако сте регистрирани във форума можете да коментирате и тук

Име:
Текст:
Код:        

 Покажи/скрий коментарите (12) 



AdSense
Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Подобни статии

Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.