Български English [beta]
Здравей, гостенино. (вход, регистрация)
Екип Партньори Ресурси Статистики За контакт
Добави в любимиПредложи статияКонкурсиЗа рекламодатели
Начало
Форум
Към Кратки
Всички статии
 Литература
 Музика
 Филми и анимация
 На малкия екран
 Публицистика
 Популярни
 Кулинария
 Игри
 Спорт
 Творчество
 Други
Ключови думи
Поредици
Бюлетин

Търсене

Сивостен :: Голямото очакване: Sacred 2 Fallen Angel (статия) - hack-and-slash, RPG, Екшън игри, Компютърни игри
Голямото очакване: Sacred 2 Fallen Angel

Автор: Ива Коевска, вторник, 04 март 2008.

Публикувано в Статии :: Игри

Намали размера на шрифтаУвеличи размера на шрифта

Sacred 1 не беше явление. Хак ен слаш в сравнително стандартен геймплей, доста фентъзи клишета и не кой знае колко забележителен свят. Голямото му достойнство беше, че можеш да загубиш часове в преследване на страничните куестове, цъкайки по различни по-слаби и по-силни гадинки. Sacred 2 Fallen Angel обещава някои промени, които могат да наредят играта сред по-приятните RPG представители.

На първо място Sacred 2 Fallen Angel ще се представи с доста по-добра графика – пълно 3d, дължащо се на нов графичен енджин. Физиката на света е сравнително достоверна, като това се отнася както за движенията и хореографията на битките, така и за динамичността на светлините и сенките. Има възможност камерата да се върти, както и шанс околността да се оглежда в детайли. Ингейм филмчетата и трейлърите на официалния сайт ( http://www.sacred2.com/) са обещаващи, но трудно могат да надминат постиженията на The Elder Scrolls IV: Oblivion в посока красота и реалност на пейзажите, графика на движението и реалност на вируталността. Все пак втората част на поредицата за Sacred се очертава доста приятна за окото.

Откъм сюжет Sacred 2 Fallen Angel се явява нещо като предистория на Sacred 1. Действието се развива 2000 години по-рано и в него отново е намесена битката между доброто и злото. Светът на Анкариа се захранва от магическа сила, за която всички започват да ламтят. Тук се намесва нашият герой, който променя баланса в силите по свой вкус.

Съществено подобрение е увеличаването на броя базови персонажи – този път ще разполагаме със Серафим, Воин на сенките, Дриада, Хай елф, Инквизитор и Темпъл Год. Подозирам обаче, че системата на развитие от Sacred 1 не е претърпяла кой знае какви промени. Всеки от базовите персонажи, с изключение на Серафима и Инквизитора, ще може да избира от два пъта на развитие– пътя на светлината и пътя на сянката. Серафимът играе само за доброто, докато Инквизиторът следва само тъмната страна. Като цяло изборът на страна в самото начало донякъде ограничава развитието – вместо ходът на кампанията да се реши в процеса на игра, той е зададен със самия старт. Разбира се, кампанията е екшън ориентирана – в никакъв случай не може да става въпрос за социално минаване на кампанията. Битките, с магия или с брутална сила, са задължителни. Пък и без тях Sacred 2 не би бил никакъв Sacred.

Системата на „бойните изкуства” (combat arts) ще е доразвита и усъвършенствана. Възможностите за комбота ще са обвързани с ефективността в битката. Бойната система, която се изразява в цъкане по гадинките, няма да се различава съществено от Sacred 1 – отново ще е пойнт енд клик до дупка.

Що се отнася до нововъведенията – те са основно в менютата, които изглеждат коренно различно и са доста по-компактни, както и във възможностите на самата игра. Sacred 2 Fallen Angel е създадена за мултиплейър – дори когато играем сингъл, към него ще могат да се присъединяват играчи. Изкуственият интелект пък е създаден така, че включването на други играчи да промени целия споун и айтъм дроп на света. Възможностите за мулти са почти неограничени – до 16 играча на PC в няколко мода и до 12 играча за Xbox.

От филмчетата се вижда, че ограниченият само до коне избор на ездитно животно от първата част е разширен до различни двукраки и четирикраки животни. Това е доста приятно разнообразие за окото, още повече, че гадинките май ще могат и да помагат в боя. Тук е моментът да се спомене, че без езда придвижването ще е ужасно бавно. Площта на света е впечатляващите 22 квадратни мили. Създателите на играта обещават, че движението само по единия диагонал на картата ще отнема повече от 6 часа, при това, в случай че знаеш накъде се движиш и не те спират постоянно гадинки, които целят да те унищожат.

Струва си да се спомене, че Blind Guardian са официален партньор на играта и ще участват в саундтрака. Интересно какво ли ги е привлякло – много пари или обещаващата предварителна концепция на играта?

Официалната информация, която спускат от Ascaron, все още не е обвързана с конкретни системни изисквания. Съдейки по визията и по тенденцията всяка нова игра да иска по-прясно зверче да мърка под капака, надали минималните изисквания ще са щадящи за сърцето на редовия геймър. От друга страна, имаме прилично време да събираме пари от закуски, тъй като се очаква Sacred 2 Fallen Angel да се появи на бял свят през септември 2008 г.

--
За коментари: http://www.sivosten.com/forum/viewtopic.php?p=200224#200224






Допадна ли ви този материал? (3) (0) 5477 прочит(а)

 Добави коментар 
Ако сте регистрирани във форума можете да коментирате и тук

Име:
Текст:
Код:        

 Покажи/скрий коментарите (2) 



AdSense
Нови Кратки @ Сивостен


Реклама


Подобни статии

Случаен избор


Сивостен, v.5.3.0b
© Сивостен, 2003-2011, Всички права запазени
Препечатването на материали е нежелателно. Ако имате интерес към някои от материалите,
собственост на сп. "Сивостен" и неговите автори, моля, свържете се с редакционната колегия.