All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Последни статии Кратки @ Сивостен Recent articles

Свински бут с бамя

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 14.12.2011

Enslaved - The Sleeping Gods and...

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 08.12.2011

England Medieval Festival

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 01.12.2011

SciFi Series: Grimm

(Ангел Генчев) - 28.11.2011

Band dessinee: Chasseurs de dragons

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 28.11.2011

"Синя луна" от Лоръл Хамилтън

"Зигзаг" от Хосе Карлос Сомоса

"Добрият" от Дийн Кунц

"Милениум: Взривената въздушна кула" от Стиг Ларшон

На книжния пазар. Иво Милев: "Случаите ...

На книжния пазар. Джим Марс: "Сестри ...

На книжния пазар. Томас Родригес Мартинес: ...

На книжния пазар. Курбан Саид: "Али ...

На книжния пазар: Хакан Йел - "Ресторант"

Fringe също с нов сезон

Arkan - Hilal (2008)

(Ivan G. Atanasov) - 17.02.2009

Pathology (2008)

(Angel Genchev) - 24.09.2008

Europa Universalis: Rome

(Ivan G. Atanasov) - 22.09.2008

B.B. King - One Kind Favor (2008)

(Angel Genchev) - 17.09.2008

Zavet (2007)

(T. Hristov) - 16.09.2008






Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 145 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Началото: Тежестта на живота
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 9:14 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Въведение:
Действието се развива няколко десетилетия след заплахата на Заместителя. Мащабни расови конфликти не съществуват, освен дребни спречквания. Хората се разпростират из целия континент, все повече градове са под влиянието на човешките благородници. Империята Нави е в старите си граници, но само фиктивно - реално има влияние във всичките си околности. Магьосниците се интегрират в обществото бавно, но сигурно. Духовниците са сплотени около Новия пантеон, въпреки че различията между тях с времето започват да изпъкват. Воините и авантюристите все повече се насочват към Тъмните гилдии и сенчести дейности. Обществата разпращат наемници и организират полеви подготовки, които също не се гледат с добро око. Агилията след първоначалния взрив на власт държи позициите си със зъби и нокти, но всички спречквания се потулват.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Last edited by Haos on Wed Dec 14, 2005 1:57 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 10:14 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
15 Анарест 1550 ЕС

Родния ти град... Дерфенгор е все същия, и въпреки това различен. Ето, както ходиш по шумната улица и се опитваш да съживиш шепата спомени, които пазиш от детството си. Ето, тук вместо обичайните разнообразни шарени дюкянчета на занаятчиите, са спретнати и наредени сергии. На плащовете е извезан герба на Агилията. Струват ти се по някакъв начин... скучни и еднообразни. Е, всичко се променя. Продължаваш надолу по улицата. Стражът на вратите на града те предупреди да си запазиш място в някой хан, защото трудно се намира по това време на годината. Но не знаеш докога къщата на управителя е отворена за посетители, а вече е ранна вечер. Както си вървиш погледът ти попада на дрипав просяк, приседнал до стената на дървена барака, която предполагаш ползва за дом.

------------------------------------

На входа на града четирима стражи с неприязън те оглеждат, докато се приближаваш. Ти си нямаш на идея с какво си привлякъл вниманието им - дали оттолкова далеч се забелзязва, че си магьосник?
В съобщението, което получи от приятеля си, се казваше, че можеш да получиш отличен опит, ако отидеш в Дерфенгор и се представиш на управителя на града. И нищо повече. Ти не си очаквал да научиш много - дори и когато става въпрос за уроци, Калиста пести думите си.
В размисли доближаваш до стражите и забелязваш кръстосаните им оръжия, и неприятните им погледи, които ти хвърлят. В момента си самичък на входа и със сигурност им е скучно и са решили да се позабавляват.
- Ей, ти, къде си тръгнал? - излайва единия, който се различава от останалите по шлема си и червения си плащ.

----------------------------------------------

Седиш в малка опушена кръчмичка, "Самотния орел". Външния ти вид привлича доста погледи, още повече отблъсква, но си добре приет и настанен на отделна маса в единия ъгъл по собствено желание, където няма да те безпокоят. След неуспешния лов на черни слонове, един от хилядите други несуспяли, не се чувстваш в настроение да разговаряш с никого. Пред спокойния ти поглед попада лист пергамент, забит с кинжал на стената близо до кръчмаря.На него са нарисувани лък, стрела и капан. Не разбираш какво пише, но би могъл да попиташ кръчмаря. Нищо друго не хваща погледа ти, но слухът ти долавя гневни нотки в наливащите се с алкохол хора на съседната маса.

-----------------------------------------------

Работодателя ти ти е казал, да посетиш неговия приятел в Дерфенгор. И ето, след дълъг и уморителен, за щастие без неприятности път, ето те и теб пред дома на Тариник, управителя на града. На вратата трябва да покажеш писмото, което графът пред теб подпечати със пръстена си. И не би трябвало да имаш проблеми. Нямаш си ни най-малка представа какво иска графът сега от теб - или какво ще поиска управителя. Надяваш се да не е нещо свързано с Академията, вече открай ти е писнало графът да те разпитва за нея.
Пред вратата стои страж, в метални брони и със щит. На щита му е зарисуван същия символ, който виждаш да се вее и на флаговете, накачени по сградата - златна клетка с коронована птица на червен фон. Няма грешка, това е търсеното място. Пристъпваш напред и си поемаш дъх...

--------------------------------------------------

По последната заповед на Императора се намираш в Дерфенгор. Задачата ти е да се прикрепиш за управителя, и да даваш пълен отчет за действията му. Нещо странно става около тази личност, и Негово Имперско Величество иска да разбере какво. Получени са слухове за необясними изчезвания в областта на Дерфенгор, повишена активност на Агилията и по-специално Ащеорски отряди и още няколко фактори, които на фона на общата картина за сега не изглеждат важни. Е, външния ти вид те е вкарал безпрепятствено в града, намерил ти е маса в кръчмата "Самотния орел". Тук не са събрани цвета на Дерфенгорското общество, но поне имаш кана безплатно пиво заради гостоприемността на съдържателя. Погледът ти шари из помещението. Тъмна фигура се е оттеглила на самотна маса в ъгъла, до него четирима пияници все по-силно блъскат каните си, а кръчмарят бърше чаши с удивително чист парцал. Половината ти кана е пълна и може да стигне за още две чаши.

-------------------------------------------------

Защо Жас, те пусна да отидеш, защо, защо? Всичко си беше наред, всичко течеше нормално... докато тя не те запозна с рода си. А рода й веднага почерни надеждите ти. Вече те бяха проучили, и знаеха ти за неспособността ти да сключиш изгодна сделка. Бяха ти казали да забравиш всичко за Жас, освен ако не хванеш съдбата си в две ръце и не постигнеш нещо в живота си. И ти бяха казали откъде можеш да започнеш - работа. Да си намериш свястна работа не било трудно, казаха те. Стига да знаеш къде да търсиш. "Дерфенгор е идеалното място, в Дерфенгор можеш да постигнеш всичко. Ще те препоръчаме на един познат". И ето, стоиш пред портите на Дерфенгор. Остава единствено... да влезеш вътре.

[ИИ] Реда за начало е фиктивен, т.е. всеки може да поства когато му е удобно. [/ИИ]

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 10:28 pm 
Валхеру

Joined: Sun May 02, 2004 2:51 pm
Posts: 3540
Location: Светът на безкрайната реалност - Евалорм, Кенвийр.
Отивам до просяка и вадя 10 кристала от кесията си, като му ги подхвърлям, казвайки със съжалителна нотка:
- Ето, приятелю; дано да ти стигнат да се прехраниш!
В случай, че не ми отговори, продължавам надолу по улицата, търсейки спомени от миналото за някой приятен хан. Е, в крайна сметка можеше и да поразпитам.

_________________
Моят блог


Last edited by Blade on Sat Dec 10, 2005 10:34 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 10:28 pm 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Подпирам се на ръцете си и ставам внимателно като междувременно слагам стола на масата, за да покажа, че тя е запазена и се запътвам към ханджията, като минавам направо без да избягвам спречквания с който и да било.
Ако стигна до ханджията безпрепятствано, тропвам на масата така че да ме забележи и питам за бележката с кинжала, както и за онези четиримата!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 10:51 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Блейд

Просяка се размърдва, и обръща мърлявото си лице нагоре. С лудешка усмивка ти се криви и се блещи срещу теб.
- Аааа, кристали... Кристали даваш ти! Знам аз, знам, всички сте богати, но никой нищо не дава! Така, така, ще ти се върне... Там, къде си тръгнала, всичко ще се върне.. - той спира да бръщолеви и скрибуцащия му глас се променя в тихичко кикотене. Останалите минувачи не му обръщат внимание и те гледат със съжаление.

Белег

Кръчмаря оставя за момент парцала си и те поглежда в очите.
- Не тропай на масата, момче, да не ти се случи случка! Аз нямам нищо против теб, но онези четиримата хаймани, за които питаш, са заседнали на маса от обед, и не спират да поръчват пиене, пияниците му с пияници, а още не са си платили. Каква сметка се направили, не би повярвал. Местни са, от време на време правят проблеми, но ще видим тоз път кой ще види дебелия край на цепеницата!
... Та за съобщението питаш? Дойде един от стражите, с герба на управителя, и заби кинжала си на стената с този лист. Пък аз не мога да чета, не съм грамотен. Никой до сега не го е и погледнал, ако искаш го вземи и намери някой да ти го прочете.
С тези думи кръчмарят ти обръща гръб и налива още една кана пиво. Докато сте си приказвали, до теб е дошъл един от шумните и е поръчал още. Не гледа към теб, а в ръцете на кръчмаря.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 10:58 pm 
Валхеру

Joined: Sun May 02, 2004 2:51 pm
Posts: 3540
Location: Светът на безкрайната реалност - Евалорм, Кенвийр.
- И накъде съм тръгнала, човече? - казвам аз, ни най-малко раздразнена.

_________________
Моят блог


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 10:58 pm 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Отивам до мястото където е забито съобщението и дръпвам кинжала, заедно с листа, след което прибирам кинжала в ръкава си, надявайки се да не ми направят някаква забележка и се запътвам към масата си поглеждайки към "шумния" с презрение и се опитвам да чуя нещо по- важно освен обикновенната глъчка на пияниците!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 11:12 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Блейд

- И ти си тръгнала, където и всички останали странници - при Господаря... При Господаря да молиш за помощ, за защита, за подкрепа... При Господаря, да молиш за смъртта си!
След тези думи той отново избухва в кикот и запълзява към бараката си. На пръв поглед изглеждаше, че е бил седнал със свити крака, но сега с ужас установяваш, че и двата ги няма надолу от бедрото. Празните му крачоли последни се вмъкват в бараката и той бутва дъската, която му служи за врата. От вътре все още се чува лудешкия му кикот.

Белег

Опитваш се да чуеш нещо различно от обичайната глъчка в кръчмата.
Шумолене на плат..., звън на чаши..., скърцане на столове... Нищо особено. Сядаш на масата си и забелязваш две неща, които до сега са били извън вниманието ти - че на масата на пияниците има книга, която се предава от ръка на ръка, и отличаващ се от останалите човек в другия край на кръчмата. Косата му, както и кожата е чисто бяла. Албинос, чувал си за тях, но това е първия, който виждаш.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 11:30 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
- Не е твоя работа. - каза надменно Арудин. Ако тези псета смятаха че могат да се бъркат в личните му работи, е, бяха сгрешили. - Сега ме пуснете да мина. - след казаното застана нащрек. Нямаше да се учуди ако стражите решаха да го нападнат. Не че имаше нещо против да изпробва магиите си върху тях, но щеше да си навлече гнева на властите и на управителя, а тъкмо него трябваше да впечатли. Все пак, ако нещата тръгнаха да се усложняват, нямаше да се пести. Колкото и да искаше да впечатли кмета, нямаше да остави някакви долни псета да му се подиграват.
[Системно] Усет за опасност [/Системно]

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 11:31 pm 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
Карастен отпи жадно от чашата. Вкусът му допадна на младия шпионин. Забеляза пияниците, които вдигат шум. Хрумна му нещо. Карастен стана от масата си и отиде до барплота.
- Забелязвам, че тези, `дето се наливат непрестанно, май ти правят проблем. Искаш ли да го разреша с... демократични средства?

_________________
Искаш ли да разбереш какво има в торбата? Бръкни и разбери!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 11:32 pm 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Сядам на масата си и отново опъвам крака върху нея като изпод качулката проследявам приближаващия се към бармана албинос.
"Какво ли прави този тип тук?" и се опитвам да дочуя какво говори с бармана...
Като междувременно си мисля за книгата и как да сложа ръцете си върху нея!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 11:44 pm 
Валхеру

Joined: Sun May 02, 2004 2:51 pm
Posts: 3540
Location: Светът на безкрайната реалност - Евалорм, Кенвийр.
"Господарят ли?" - замислям се и след това се обръщам към първия минувач.
- Извинете, но знаете ли кой е -ъъъ- "Господаря"?

_________________
Моят блог


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 11:57 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Блейд
Първият срещнат минувач се оказва млад мъж, който се спира и те поглежда изумено.
- Господарят ли?... Не съм чувал за него.
След като оглежда привлекателното ти лице, той добавя:
- Предполагам, че в представителството на Бялата гилдия могат да знаят нещо по въпроса. Защо не попиташ тях? Сградата им е надолу по улицата, лесно ще я познаеш.

Найтмер

- Хаха, не било моя работа, така ли? - засмива се пазачът. - По някаква чиста случайност точно сега е моя работа!
С тези думи той бърка в плаща си и вади хартия с печат от червен восък на коронована птица в клетка.
- Ей тук, пише, за тия които не могат да четат, че съм в правото си да проверявам странниците, ако ми се сторят подозрителни. ТИ ми се струваш подозрителен! Кой си и по каква работа искаш да влезеш в града?

Баал
- А проблем ли? Не, никакви проблеми не ми правят. - измърморва кръчмарят. - Най-обикновени младежи са те, нищо повече... Случила им се случка - решили да пийнат, да поотпуснат. Но проблеми, не няма проблеми... Още една кана желаете ли?

Белег
От разговора на албиноса с кръчмаря успяваш да дочуеш три неща
"проблеми", "средства", "случка". Колкото до книгата - тя постоянно е в ръцете на един от седналите, освен в случаите, когато блъскат чашите си една в друга с викове. Тогава я оставят най-често на масата, разгърната, а веднъж докато ги наблюдаваш пада и на пода, но след няколко секунди бива вдигната и започва поредната си обиколка.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 12:00 am 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
- Не, и тази ми стига - отвръща топло Карастен. - Каква случка им се е случила, кръчмарю?

_________________
Искаш ли да разбереш какво има в торбата? Бръкни и разбери!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 12:04 am 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Трай си, трай си, не убивай мерзавеца. Така се опитваше да се успокои Арудин. Искаше му се ей сега да го изпържи с някоя от магиите си. Успя някак си да се успокои. Трябваше да се представи добре за пред кмета.
- Аз съм Ардуйн-ап-Огнориен, тук съм за да се срещна с управителя на вашия град, така че ако обичате се дръпнете от пътя - той наблегна на последната дума. Търпението почваше да му се изчерпва.

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 12:14 am 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Найтмер

- Така значи, посетител... Е, посещавай, където си тръгнал. Само гледай да не създаваш проблеми, защото на мига ще те намерим и ще те оковем, а тогава няма да ти е хубаво! - с кисела физиономия, той махва на останалите да дръпнат оръжията си. Oчаквал е да се заяжда малко повече с теб, но няма за какво да се хване.
Влизаш през портата, вече си в града.

Баал

- А, нищо интересно, скучни неща... Намерили си най-после работа, че семействата на семействата им им омръчнало да ги издържат. Пък била лесна, но нямало да могат да пият дълго време, и сега се черпят. Нищо особено, нали знаеш... детски им акъла, в големите глави.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 12:16 am 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Ставам спокойно чудейки се какво ли тревожи съдържателя и какво иска албиноса от него, след което се запътвам към четиримата пияници и подпирайки се по най- деловия начин на масата им ги питам:
- Може ли да се присъединя към вас- като без да изчаквам отговора им подвиквам- 4ри халби бира за господата, на моя сметка.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 12:21 am 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Магът е леко разочарован. Нямаше нищо против да опържи стража. Нищо, така бе по - добре. Щеше да се представи блестящо пред управителя и тези кучета щяха само да го гледат и да му завиждат. Нищо чудно да помоли управителя да ги уволни. Е, вече бе в големия град, беше на "своя" територия. Тук, той се чувстваше спокоен и уверен. Хвана един от минаващите наблизо хора(като гледаше да е обикновен човек когото можеше да надвие, не някой едър върколак) и го попита:
- Казвай къде се намира управителя на града, отрепко, и може да ти дам някой друг кристал.

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 12:29 am 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
- Добре, щом така казваш. - казва Карастен. - Ако все пак възникнат някакви проблеми, знаеш към кого да се обърнеш.
Шпионинът се обърна към масата си и се намести удобно на стола. Отпи от чашата си. Трябваше да реши какво ще прави отсега нататък. Докато пътуваше за Дерфенгор му бяха хрумнали няколко идеи. Можеше да се предреши като някой от приближените на управителя, а човекът, за когото щеше да се представи, да покрие някъде. Отпи. Не му се искаше да убива "невинни" хора. Отпи. Вниманието му бе привлечено от тъмната фигура в другия ъгъл. Интересно. Карастен обичаше мистериите, потайните неща, които после разгадаваше. После щеше да се занимава с него, ако имаше възможност. Засега трябваше да си намери подслон. Тази кръчма му се струваше уютна. Сигурно имаха и стаи. Отпи една голяма глътка, с която изпразни чашата от съдържание. Напълни си чашата отново. Карастен задържа погледа си върху тъмната фигура. Кой си ти?

_________________
Искаш ли да разбереш какво има в торбата? Бръкни и разбери!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 12:51 am 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Искаше му се да свърши с тази работа по-бързо. Куриерските задачи, каквато явно беше тази не му бяха по вкуса и Щерн с неохота извади малкия пергамент с печата и го подаде към голямата тенекиена фигура:
- Е, ще ме пуснеш ли или трябва да ти прочета какво пише?

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 12:59 am 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Найтмер

- Ъъъ, уплавителя ли, господине - сграбчил си момченце на не повече от десетина години. - Уплавителя живее близо до стената на глада, господине, съл! Там, по Западната улица, и после по Севелната, и има една голяааааааама клепост, и там можете да намелите уплавника на глада, съл! Клистал?

Белег

Пияните приемат донесената им бира, но не ти обръщат внимание. Най-далечният от теб започва да люлее главата си напред-назад, аха да заспи.

Голум

Тенекиената фигура изскръцва застрашително, но не проявява никаква реакция. Не ти обръща ни най-малко внимание. Не можеш да различиш чертите на мъжа или израза му под забралото на шлема. Пълна броня в такъв летен ден... Тариник държи личната си стража доста изкъсо.

Баал

Нямаш си на идея кой се крие под тъмните дрехи. Виждаш как става и се присъединява към пируващите шумни хора. Още един, търсещ компания за чашка или две, предполагаш. Не знаеш какво е имало на листа пергамент, който той взе от стената.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Last edited by Haos on Sun Dec 11, 2005 1:07 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 1:06 am 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
Карастен изпи чашата си. После изсипа каквото течност бе останала от каната, като я обръща с главата надолу, разочарован че е свършила, за да излее каквито капки са останали вътре. Жално я оставя на масата, после поглежда към чашата и повдига рамене. "И това ще свърши работа" - мисли си той, след което изпива последната непълна чаша бира. След това стана от масата и се запъти отново към ханджията:
- Колко струва нощувката?

_________________
Искаш ли да разбереш какво има в торбата? Бръкни и разбери!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 1:09 am 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Обръщам се и взимам най- близкия свободен стол, като изпод качулката си виждам албиноса, който в същия момент ме гледа изпод халбата си, след което се намествам до пияниците и изчаквам докато книгата не се озове в ръцете на почти заспалия тип.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 1:09 am 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Подава му десет кристала и казва:
- Хайде, омитай се. - после тръгва по указанията на момченцето в опит да намери управителя. Като си спомнеше че някога и той е бил такова лигаве... Докато вървеше оглеждаше хората наоколо, искаше да се запознае с кварталите на града, да разбере къде е утайката от обшеството и къде е високата класа. После оставаше да се присламчи към тях и току виж пътят му се отворил към някое приятно местенце. Предпочиташе да се намира тук, в града, в някое уютно кабинетче и да си соти по цял ден и да мързелува. Естествено да мързелува на високо равнище.
[ИИ] Докато върви, Арудин оглежда хората около него.[/ИИ]

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 1:33 am 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Найтмер

Изглежда, че вляво от теб се наимрат жилищата на обикновените хора. Дясната страна е заета от различни търговски и дипломатически сгради, мярваш и няколко улички пазари. На големия площад в центъра на града се виждат различни забавления - шутове, бардове, артисти представят своите номера. Улицата, по която пристигаш, продължава надолу, към пристана на реката. Вдясно от теб има друга улица, която води според указанията на хлапето, към къщата на "Уплавника". Вляво от теб площадът се измества от малък парк, в който можеш да различиш сгради зад дърветата.

Белег

Докато чакаш заспиващия тип да захърка, и останалите започват да клюмат. Книгата забавя своя ход, и в един момент най-близкия до теб слага ръка на рамото ти, подава я и главата му пада на масата. Действието му не е забелязани от останалите, борещи се да запазят съзнание.

Баал

- А, нощувка ли? Ами... 20 кристала. 20 кристала, и имате чиста самостоятелна стая. Да ви запазя ли?

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 145 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group