All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Последни статии Кратки @ Сивостен Recent articles

Свински бут с бамя

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 14.12.2011

Enslaved - The Sleeping Gods and...

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 08.12.2011

England Medieval Festival

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 01.12.2011

SciFi Series: Grimm

(Ангел Генчев) - 28.11.2011

Band dessinee: Chasseurs de dragons

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 28.11.2011

"Синя луна" от Лоръл Хамилтън

"Зигзаг" от Хосе Карлос Сомоса

"Добрият" от Дийн Кунц

"Милениум: Взривената въздушна кула" от Стиг Ларшон

На книжния пазар. Иво Милев: "Случаите ...

На книжния пазар. Джим Марс: "Сестри ...

На книжния пазар. Томас Родригес Мартинес: ...

На книжния пазар. Курбан Саид: "Али ...

На книжния пазар: Хакан Йел - "Ресторант"

Fringe също с нов сезон

Arkan - Hilal (2008)

(Ivan G. Atanasov) - 17.02.2009

Pathology (2008)

(Angel Genchev) - 24.09.2008

Europa Universalis: Rome

(Ivan G. Atanasov) - 22.09.2008

B.B. King - One Kind Favor (2008)

(Angel Genchev) - 17.09.2008

Zavet (2007)

(T. Hristov) - 16.09.2008






Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 239 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 05, 2006 9:04 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Ъъъъ, бих могъл... - каза елфа. - Но няма. Защото можем да огледаме от някое от тези дървета, - посочи дърветата наоколо с неясен жест - а и силата ще ми трябва за да победим натрапниците. Това е и точка - каза, предотвратявайки всякакви опити от страна на Щерн да го накара да "полети".

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 06, 2006 10:33 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
- Ами покатери се тогава, дете на гората! - Иронично се изхили здрачника. - Дай ми другата раница преди това де. Може да ми потрябва ако ще трябва да се спасявам сам.

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 06, 2006 10:43 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
- Ами, вие здрачниците се славите като по - ловки от нас. Може би ще е по - добре ти да се покатериш...

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 07, 2006 2:27 am 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
- Мислиш ли че същество, страдащо от хронична сенна алергия би могло да се научи дори да докосне едно от тези ... - И той посочи дървото. - Неща!

Все още му беше в главата мисълта за скрития джоб на раничката, така че я оглеждаше старателно.

- Е, явно ще изчакаме нападателите си тогава, а? Мисля да поспя малко дори. Съгласен ли си да стоиш на пост? Обещавам аз да покрия нощите. Ако нищо не стане в близките часове ме събуди. - Облегна се на раницата и затвори очи ...

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 08, 2006 11:24 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Арудин тъкмо щеше да каже нещо, когато здрачникът затвори очи и елфа разбра, че е безмислено. Реши, че може да направи поне нещо полезно и взе раницата в ръце и я заразглежда, като не пропускаше да се оглежда и ослушва от време на време наоколо. Не искаше пак да се издъни и да ги хванат неподготвени.

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 12, 2006 1:35 am 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Баал

По брега камъни - колкото щеш, но единствено големи колкото юмрук. При по-обстойно оглеждане забелязваш камък, голям колкото главата ти, но той е вкопан в земята до самия ръб на брега.

Найтмер

Раницата е плътно затворена и не упсяваш да надникнеш вътре и да разбререш какво съдържа. Закопчана е с катарама, която изглежда излята от цяло парче метал.
Дишането на Щерн е бавно и на пресекулки, през него дочуваш слаб странен шум, който ти напомня нещо, което си чувал и преди. Звукът едва се долавя през общия фон на гората, и секва след няколко секунди.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 12, 2006 11:25 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Арудин пусна бързо раницата на земята и напрегна сетивата си. Какъв беше този шум, така странно познат... Застана колкто се може близо до Щерн, напрегна мускулите си, приготви се да използва магията си за да защити здрачника.

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 13, 2006 11:14 pm 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
По-дяволите. Не можеше да мине отатък без да има риск. Тази река вероятно продължаваше с километри напред и назад. Затвори книгата. Реши да изпробва как се включват тези щампи. Взе една и я разгледа. Натисна я няколко пъти.

_________________
Искаш ли да разбереш какво има в торбата? Бръкни и разбери!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 14, 2006 9:13 pm 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
- Кажи какво откри- попита Белег и въздъхна (ако не е седнал на земята, то сега сяда) шумно.- Ще се мокриме ли или...?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 15, 2006 12:00 am 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
- Един момент, трябва да видя това как работи - извика Карастен докато човъркаше уредът, набеден за щампа.

_________________
Искаш ли да разбереш какво има в торбата? Бръкни и разбери!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 16, 2006 1:37 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Найтмер

Звукът секва толкова внезапно, колкото е и започнал, но все пак с малко напрягане успяваш да определиш откъде идва - ако съдиш по местоположението на слънцето и ако приемеш, че е следобед, то източникът е на запад, на не повече от километър.

Белег и Баал

Баал повъртява известно време щампата в ръцете си, оглеждайки я от всички страни. На една от плоските й стени е нарисувана дебела стрелка. Баал натиска стрелката...

Баал

Някокло мига след като натискаш стрелката, щампата се лепва за дланта ти и започваш да се чувстваш наистина странно. Нещо в ума ти ти подсказва, че на точно това място, където стоиш, е това, което търсиш. Усещанията ти за посока са объркани и ти се хващаш за главата. Правиш няколко крачки (встрани? напред? назад?), и изгубваш твърдостта под краката си. Секунда по късно странното чувство за центрираност на всичко в теб вече се смесва с неприятния студ около долната част на тялото ти. Гогато оглеждаш какво става с теб, мътната вода, стигаща до кръста ти обяснява на най-простия език, че си паднал в реката.

Белег

След като натиска щампата, нещо става с Карастен. той се хваща за главата и прави няколко крачки с преплитащи се крака. Преди да осъзнаеш акво става, Карастен изчезва зад ръба на брега и чуваш силен плясък.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 16, 2006 10:12 pm 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
Карастен седи няколко мига очудено, колкото да се съвземе, после се оглежда. Вдига ръката, с която държеше щампата и казва:
- Щом така казваш.
След което се обръща към Белег:
- Хайде, тогава, да влизаме и да отиваме отатък.

_________________
Искаш ли да разбереш какво има в торбата? Бръкни и разбери!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Feb 16, 2006 10:57 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Ако имаше някаква опасност, то тя не бе много близо и щяха да имат време да се подготвят. Въпроса беше дали да буди Щерн? Изчака, да види дали шумът ще се появи отново.

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 18, 2006 11:39 am 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Обръщам се по посока на звука и виждам Карастен. Отначало си помислям очудено "Ама как...?" след което се успокоявам и си казвам "Най- сетне някой от боговете да го накара да влезне в реката."
Ставам от земята и с вдигната нагоре раница, кесия и въобще каквото мога да опазя сухо влизам предпазливо като се насочвам право към Карастен.
- Време беше да цамбурнеш- казвам аз и му се осмихвам леко изпод качулката, след което добавям.- Поне се "изкъпахме"!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 19, 2006 2:22 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Найтмер

Очакваш звукът да се повтори отново, но това не изглежда да се случи скоро. Щерн продължава да си спи, като от време на време леко похърква. Тъкмо започваш да се успокяваш, когато звукът се повтаря - и този път вече си подготвен. Колкото и да е далеч, не можеш да сбъркаш човешкия вик, както и нещо като слабо бръмчене. Чува се само за момент, след което пак спира.

Белег и Баал

Преминавате през реката без особени произшествия, с изключение на това, че кракът на Белег се подхлъзва на един камък и преди Карастен да успее да го хване, той пада във водата. Всичкия му багаж е измокрен, и когато излизате на другия бряг, значително по-полегат от отсрещния, от двамата се стича вода. В измачканата трева има няколко камъка, които са удобни да прострете дрехите си да изсъхнат.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Last edited by Haos on Sat Mar 04, 2006 6:32 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 20, 2006 11:13 am 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
- Ей, Щерн, ставай, имаме си компания. - Арудин побутна здрaчника за да се събуди.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 20, 2006 11:42 am 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Изругавам на ум и свалям по- голяма част от облеклото си макар и с нежелание отправям взор към слънцето, което не искам да виждам. Изглежда и то споделя същото чуство.
После отварям раницата си, за да видя дали пакетираната храна и гъбите са се запазили...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Feb 20, 2006 4:14 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Здрачника бавно, без да се стряска, отвори очи и погледна елфа. Първата мисъл, която за момент го вцепени, бе "Нямаме оръжия!", но после се окопити и попита:
- Какво има? Къде са?

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 04, 2006 12:47 am 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
Карастен се канеше да продължи, когато видя, че даенлина се съблича.
- Какво правиш? Трябва да продължим! Достатъчно време изгубихме тук! В момента гренирът може да ги разкъсва! Трябва да продължим!
[ИИ]Забелязвам ли татуировката на Изкованите в Тишина на гърдите му?[ИИ]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 04, 2006 6:16 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Белег

Сваляш частите на бронята си една по една, като подреждаш мокрите кожи на камъните. След това сваляш ризата си и събуваш обувките, чорапите и панталоните си, като оставаш само по бельо.* За половин час трябва всичко да изсъхне.

Пакетираната храна не се е намокрила, но гъбите са се променили до неузнаваемост. Рядката каша, която в момента представляват, става най-много за боклука.

Баал

Когато спътникът сваля дрехите си, установяваш, че е малко по-мускулест от теб. Освен това забелязваш татуировка на гърдите му, изобразяваща стиснати устни.

----------
*въпреки че сте двама мъже, реших да запазя благоприличие. На теб ще ти е мокро, все пак. За Баал да не говорим. Пък и мокър навън не трудно да хванеш разни неща... :angel:

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 04, 2006 6:16 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
- Не знам, само знам, че някой идва насам, затова приготви някоя магия. - после се прикри колкото се можеше по - добре и зачака.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 04, 2006 6:31 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Здрачника веднага разбра за какво става дума. Сигурно бе чул подозрителен шум наоколо. Можеше да е безобидно животно, а можеше и да е наблюдаващ ги враг. Все пак добре че го събуди. Щерн бавно се наведе и почти легна на земята по очи, за да погледне по-добре през храстите, които им служеха за укритие. Огледа наоколо и най-вече към поляната.
- Сигурен ли си, че някой идва? - прошушна накрая...

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 04, 2006 6:34 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Аруди го погледна обидено и изсъска:
- Естествено, че съм сигурен! Аз съм елф за бога! Тея уши според теб за какво ми са?! - после си постави пръста на устните в знак да мълчи и зачака нещо да се случи, прехвърляйки набързо всички научени жаклинания.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 05, 2006 11:15 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Голум и Найтмер

На полянката не се появява нищо подозрително. За момент ви се струва, че всичко е било само сън, халюцинация. Вятърът продължава да шумоли в листата на дърветата, но гората изглежда някак си по-странно, по-тиха. Вече не се чуват песните на птичките и заставате нащрек.

Внезапно някъде зад вас, дълбоко в гората се чува глухо изскърцване, като стара дървена врата. Съдейки по звука, би трябвало да е на не повече на километър.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 06, 2006 12:02 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Врата? Това определено звучеше като врата! Но защо врата посред гората? Лорда не беше споменал нищо за някой да живее тук. Нещо наистина странно се случваше наоколо и май това беше шанса им да разберат какво - поне щяха да намерят някое интелигентно същество, което да им обясни ...

Щерн погледна Арудин с леко уплашен поглед:
- Това не е надобре. По-добре да проверим какво има там. Не обичам да не знам какво има зад гърба ми. Идваш ли? - При което здрачника се наведе ниско и започна да върви в посоката на шума, след малко се спря и погледна неподвижния елф. - Хайде де!

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 239 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group