All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Последни статии Кратки @ Сивостен Recent articles

Свински бут с бамя

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 14.12.2011

Enslaved - The Sleeping Gods and...

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 08.12.2011

England Medieval Festival

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 01.12.2011

SciFi Series: Grimm

(Ангел Генчев) - 28.11.2011

Band dessinee: Chasseurs de dragons

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 28.11.2011

"Синя луна" от Лоръл Хамилтън

"Зигзаг" от Хосе Карлос Сомоса

"Добрият" от Дийн Кунц

"Милениум: Взривената въздушна кула" от Стиг Ларшон

На книжния пазар. Иво Милев: "Случаите ...

На книжния пазар. Джим Марс: "Сестри ...

На книжния пазар. Томас Родригес Мартинес: ...

На книжния пазар. Курбан Саид: "Али ...

На книжния пазар: Хакан Йел - "Ресторант"

Fringe също с нов сезон

Arkan - Hilal (2008)

(Ivan G. Atanasov) - 17.02.2009

Pathology (2008)

(Angel Genchev) - 24.09.2008

Europa Universalis: Rome

(Ivan G. Atanasov) - 22.09.2008

B.B. King - One Kind Favor (2008)

(Angel Genchev) - 17.09.2008

Zavet (2007)

(T. Hristov) - 16.09.2008






Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 239 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 06, 2006 8:11 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
- Мамка му! - изсъска елфа, щом се изравни със здръчника. - Сега виждаш ли защо мразя горите? Пълно е с всякакви шантави работи - нищо тук не е логични и както би трябвало да бъде! - прошепна и продължи напред към звука, като се озърташе наляво надясно за врагове. Не забрави да вземе раницата, която не можеха да отворят.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 06, 2006 9:04 pm 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Оглеждам странно спътника си който не ми остава длъжен и прави същото и го питам:
- Какво? Трябва да изсъхнем. Аз може и да съм защитен по природа от болести, но не обичам да ходя мокър. Не е лошо и ти да последваш примера ми.
След което изругавам наум за гъбите... можеха да ни послужат, а и ако бях останал без храна със сигурност щях да си ги изям... е такъв е живота на всеки може да се случи всичко.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 09, 2006 1:03 am 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
- Знаеш ли, много бързо и спокойно показваш че си член на Изкованите в Тишина. Доколкото им се носи репутацията, мисля че би трябвало да се държиш по-потайно. А ти се държиш, сякаш изобщо не те интересува кой знае какъв си.
След което замълча за миг и после продължи:
- Нямам намерение да те чакам да ти изсъхнат дрехите. Имаме задачи, които не търпят отлагане. Тръгвам да търся маговете.
След което се стрелна вътре в гората.
[ИИ]След като навляза навътре в гората изпозлвам Следотърсачество(май тъй беше нали?)[ИИ]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 11, 2006 11:09 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Голум и Найтмер

След като се промъквате около петнайсетина минути през драките в посоката, откъдето предполагате, че е дошло скърцането, чувате отчетлив мъжки глас, но не разбирате какво казва. Гласът се намира на не повече от двайсет метра, където върховете на дърветата оредяват и преполагате, че има полянка, но за щастие гъст храсталак ви отделя от нея и неприателския поглед. Когато мъжа спира да говори, друг глас му отговаря, като по същия начин вряка и кряска. Чува се глух удар по дърво и веднага след това пронизтелното скърцане, което сте чули и преди, смесено с дращене и ръмжене. Чува се дружен смях и всичко затихва за момент.

Баал

Опитваш се пътьом да различиш някакви следи, които да ти помогната да разбереш къде са отвели двамата отвлечени. Земята е покрита с дебел слой миналогодишни листа и е невъзможно да различиш стъпки, но там където земята не ти помага, ти помагат счупените вейки и клонки. Нещо голямо със сигурност е минало оттук.

Системно

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 12, 2006 4:13 am 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
- Ситуацията не предполага обратното- казвам аз спокойно и проследявам с поглед как той навлиза в гората. Ще ме намери, щом му потрябвам... подходящото време да почина и да хапна от дажбите (дояждам старата, или започвам нова порция...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 12, 2006 1:53 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Приближи се внимателно до храста и се опита да види какво става на поляната.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 12, 2006 9:17 pm 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
Продължавам да следя следите от счупени клонки.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 12, 2006 9:41 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Щерн видя, че елфа тръгна напред, за да огледа. Ако тези двамата бяха уловили котката, то нямаше как само двамата да се справят с тях ... и без оръжия. Искаше да каже много неща на Арудин, но не посмя да промълви дори стон. За миг се замисли за начин да намери останалите двама от групата, хрумна му един, изчака елфа да огледа и го придърпа.
- Виж сега. - промълви с възможно най-шепнещия глас, на който без способен. - Няма да можем сами да се справим. Ще се опитам да намеря другите двама, а ти ще трябва да стоиш тук. Какво ще кажеш?

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 13, 2006 8:06 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
- Какво?! - изсъска елфа. - Хубаво, ако щеш отивай в гората, обаче не забравяш ли една дреебна подробност - изобщо не знаем къде сме! - реши да остави здрaчника да си прави каквото си иска, а той се обърна отново към поляната, за да види дали някой не ги е чул.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 14, 2006 11:49 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Белег

Сухата храна не е особено вскусна или питателна, но нали няма да умреш от глад. С неприязън поглъщаш твърдите залъци. По-добре нещо, отколкото нищо.

След като привършваш, усещаш че ти се пие вода. Ужасно ти се пие вода. Не си пил от нищо от вчера и гърлото ти наистина е пресъхнало.

Баал

Следите, които на моменти се губят, а после пак се показват, те отвеждат все по-навътре в гората. На няколко пъти ти се налага да се връщаш назад, защото си ги загубил и да се увериш, че си на прав път, и все пак продължаваш напред.

Спираш учудено. На земята пред теб ясно са очертани абсолютно същите дупки, каквито забеляза на брега на реката. Само че сега са свързани с линии, дебели около един сантиметър, също очертани в земята.

Найтмер

Внимателно разгръщаш част от храстите, делящи ви от полянката. Отваря се процеп, достатъчен да погледнеш през него. Когато го правиш, пред очите ти се разкрива странна гледка:

На полянката е поставена доста голяма метална клетка, чиято врата зее широко отворена. Около нея се суети млад мъж, който държи в ръката си инструмент и човърка от време на време пантите и раздвижва вратата. Чува се ужасяващото пронизително скърцане, което ви е довело тук. Малко по-настрани се чува мъжки глас и тих, но постоянен ръмжащ звук. Не можеш да видиш откъде идват, защото не се виждат от сегашното ти място.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 12:00 am 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Потърсвам манерката в чантата и жадно я отварям, след което изливам бистрата течност в гърлото си. След като утолявам жаждата сядам на някое удобно за седене място и зачаквам дрехите ми да изсъхнат.
"Свикнал съм да работя сам. Ще се оправя. А и да не взема наградата винаги мога да продължа лова си за черни слонове."


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 12:05 am 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Щерн кимна. Шансът да ги намери не бе особено голям, но всъщност вероятността си струваше да опита. Все пак без оръжия и достатъчно умения щеше да е доста трудно да се изправят срещу опитните ловци... Коленичи на земята, съсредоточи се и затвори очи. Щеше да използва почти всичките си сили... дано успее! Магията изплува в главата му и звуците започнаха да се преливат, но той искаше да намери точно един сред всички останали - този на Карастен, спътника му от минала нощ.

Системно: "Далечни гласове - 11т и 20 МТ (2 км)"

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 12:24 am 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Голум

(-20 МТ)Съсредоточаваш се и потъваш в себе си, същевременно излизайки от земната си форма и кръжейки около фина сртуна. След това се връщаш на земята и в самата ти вътрешност пламва симфония от звуци, толкова наситено ярки и резки, че усещаш болка, когато се опитваш да ги разделиш и различиш. (-2 ЖТ) Когато се осъзнаваш миг по късно, чуваш както гората около себе си, така и забързано дишане, сякаш някой е бързал, което идва досами ухото ти.

Системно

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 12:27 am 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
"Аха, значи от тук си минал." - рече си наум Карастен. Тези следи бяха по-добре очертани и вероятно по свежи. Кинжалът му се оказа веднага в дясната му ръка. Той продължи напред. Може би беше близо.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 15, 2006 8:58 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
- Щерн, на поляната има един човек, който човържа пантите на някаква клетка. Чувам още един глас и тихо ръмжене, но не мога да разбера откъде идват. - прошепна му, докато погледа му не се откъсваше от поляната. - Какво ще кажеш да го нападнем?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 16, 2006 11:55 am 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Щерн се отърси от шока... значи все пак бяха наблизо. Обърна се към елфа и го погледна въпросително.
- Имаш ли план? - прошепна почти без глас. - Другите са някъде наблизо. Ако им пратим някакъв сигнал можеби ще успеят да дойдат. Но как да го пратим без да го забележат и тези на поляната?

Една мисъл му мина през главата. Можеха да се бият, докато дойде подкрепата, но това бе равно на самоубийство. Наистина се надяваше, че елфа има план...

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 16, 2006 11:40 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
- На поляната има само един човек, за това предлагам да го нападнем заедно, но без да излизаме от храста. Кагото другият дойде с котката, ще направя копие на себе си, което да му отвлече вниманието, тогава ще трябва да зашеметим котката, и да се справяме с човека. Съгласен?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 17, 2006 12:33 am 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
- Нямаме оръжия! - изшъшка Щерн. - Няма да успеем дори да го одраскаме! - и все пак нямаше по-добра идея. Котката беше някъде там - на поляната. - Ако си премислил всичко добре... давай! Аз ще те следвам.

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 17, 2006 12:17 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Погледна през храста и се опита да прецени разстоянието до онзи на поляната. Ако беше достатъчно късо, може би нямаше да има нужда да излязат от храсталака.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 17, 2006 12:24 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Щерн реши да използва времето да огледа другия край на полянката и дали гъстия храсталак продължава достатъчно наляво или надясно от тях, за да могат двамата с елфа да ги заобградят и изненадат.

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 17, 2006 11:01 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Голум и Найтмер

Мъжът на полянката е на поне три метра от вас, така че ако ще се изправите лице в лице с него трябва да се покажете. Храсталаците ви осигуряват добро прикритие тук, но мечото грозде и дивите къпини преминават в редки шипки и други трънаци, през които лесно биха могли да ви забележат.

Белег

Не повече от четвърт час по-късно дрехите и екипировката ти са придобили нормалните си цветове. Когато ги докосваш, установяваш че са все още леко влажни, но се търпи и могат да изсъхната по пътя.

Баал

Следата става все по-ясно очертана - изглежда са минали оттук преди не повече от няколко часа. Различаваш три различни следи, от три различни фигури. И трите са доста по-дълбоки, отколкото би било нормално за тази почва, което е наистина странно. Също така не виждаш никакви следи от животни по просеката, която са избрали да минат - сякаш са горските зверове са били твърде уплашени, за да ходят или дори да пресекат пътя на другите.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 17, 2006 11:26 pm 

Joined: Sun Oct 05, 2003 2:55 pm
Posts: 540
Location: Варна
"Близо съм!" - помисли си развълнувано Карастен. Сърцето му туптеше развълнувано, надяваше че маговете са наблизо. Той продължи следотърсачеството си.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 17, 2006 11:50 pm 
Самотник

Joined: Tue Nov 02, 2004 8:11 pm
Posts: 2118
Навличам дрехите върху себе си, приготвям и останалите неща необходими ми за по- нататък и поемам натам накъдето е тръгнал и Карастен.
"Сега ще трябва да наваксвам!"
Наострям уши, отварям широко очи и започвам да се оглеждам за следи или поне за нещо, което да издава пътя на Карастен, а може би и още нещо...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 18, 2006 12:26 am 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
От тук в храстите Арудин можеше да прати мълния по човека, но вероятно тя нямасже да стигне до него.
- Ела и внимавай как стъпваш - прошепна на Щерн и продължи напред внимавайки да не издава прекалено големи шумове. Още в мига, в който преценеше че мълнията ще може да стигне до човека, се заковава на място и изчаква Щерн.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 18, 2006 6:17 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Щерн повдигна рамене... "Е, добре, ако ще се мре поне да е в бой" и приклекнал тръгна след Арудин. Знаеше, че той самият нямаше достатъчно сили, за да направи силна магия, но двама беше по-добре от един. "Има моменти в живота, когато просто трябва да скочиш" бе последното, което си помисли, когато елфа се закова на място.

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 239 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group