All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Последни статии Кратки @ Сивостен Recent articles

Свински бут с бамя

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 14.12.2011

Enslaved - The Sleeping Gods and...

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 08.12.2011

England Medieval Festival

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 01.12.2011

SciFi Series: Grimm

(Ангел Генчев) - 28.11.2011

Band dessinee: Chasseurs de dragons

(Любен Загорчев - LifeJoker) - 28.11.2011

"Синя луна" от Лоръл Хамилтън

"Зигзаг" от Хосе Карлос Сомоса

"Добрият" от Дийн Кунц

"Милениум: Взривената въздушна кула" от Стиг Ларшон

На книжния пазар. Иво Милев: "Случаите ...

На книжния пазар. Джим Марс: "Сестри ...

На книжния пазар. Томас Родригес Мартинес: ...

На книжния пазар. Курбан Саид: "Али ...

На книжния пазар: Хакан Йел - "Ресторант"

Fringe също с нов сезон

Arkan - Hilal (2008)

(Ivan G. Atanasov) - 17.02.2009

Pathology (2008)

(Angel Genchev) - 24.09.2008

Europa Universalis: Rome

(Ivan G. Atanasov) - 22.09.2008

B.B. King - One Kind Favor (2008)

(Angel Genchev) - 17.09.2008

Zavet (2007)

(T. Hristov) - 16.09.2008






Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Битка: Лошите срещу добрите
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 4:36 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Ред на участниците:

1. Найтмер
2. Рус човек
3. Голум
4. Чернокос човек

т.е Найтмер, аз, (Найтмер, аз), Голум, аз, (Голум, аз) и т.н.

РУНД 1
Действия:
Найтмер - 0/1/0
Рус - 0/2/0
Голум - 0/1/0
Чернокос 0/1/0

FIGHT!

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Last edited by Haos on Tue Mar 21, 2006 12:13 am, edited 6 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 4:52 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Чудеше се какво да направи. Положението не беше такова, каквото си го бе представял. Предната магия го бе изтощила, но все още имаше сили... дали бяха достатъчно? Можеше да се опита да ги разубеди, но вероятно нямаше да има голям успех, след като вече ги бе нападнал. Мамка му!
[ИИ]Мълния, 20м, по онзи с лъка[/ИИ][/i]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 5:58 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Найтмер

Отново събираш сила в себе си, отново изстрелваш светкавична смърт, но стрелецът е твърде далеч, а и стоновете на другiя те разконцентрират. Мълнията ти профучава покрай русокосия, без да го уцели.

Той на своя страна се усмихва на избегната възможност за изпържване, обтяга тетивата на лъка си и пуска стрелата. Тя полита със съскане към Арудин.

Той се опитва да се извърти, за да пропусне стрелата покрай себе си, но не успява и тя се забива в подмишницата му. За щастие похитителите ви не са свалили ризницата му, която го предпазва от сигурно пренасяне в небитието.

Системно

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Last edited by Haos on Mon Mar 20, 2006 11:25 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 8:12 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
- По дяволите! - изсъска Щерн, когато кръвта рукна от неправилното място. Чу бръмченето на тетивата и приклекна инстинктивно. Огледа около себе си за нещо остро и подобно на кинжал. Сети се за острият предмет, който тъмнокосият носеше и го потърси.

ИИ: Всъщност взима кавото види първо. Тоест ти решаваш :ИИ

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 11:31 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Голум

Оглеждаш се около себе си. До теб в тревата чернее дръжката на предмета - сега, отблизо можеш да различиш острия връх на отверката. Дълга е около двайсетина сантиметра и едва ли би нанесла големи поражения, но все пак е повече от нищо. На колана на чернокосия виси ножница с къс меч. На метър от теб, вътре в клетката има разхвърляни инструменти и други неща, сред които лъска острието на нож. Навеждаш се и взимаш отверката, надявайки се да те спаси.


Чернокосият бавно се изправя, подпирайки се на земята с ръце, става и придържайки раната с лявата си ръка, изтегля меча си с дясната

[ИИ]Найтмер, ще ползваш ли допълнително? Ако да, давай, ако не русият презарежда лъка си и пак си ти :")[/ИИ]

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 11:45 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Хрумна му една идея, безумна и изключително странна, но в момента бе единствения изход, който виждаше. Изплю се в ръката си.
[ИИ] Ако плюенето не покрива цяло действие, почва и да прави магията Леден щит пред себе си в посока на стрелеца, 10м.[/ИИ]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 21, 2006 12:04 am 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Арудин - допълнително действие (-1Акт.)
Леден Щит (-10МТ)

Слюнката в ръката ти е ужасяващо малко. Съсредоточаваш се и започваш да движиш дланта си по окръжността, която виждаш единствено в ума си. Постепенно, слой след слой слюнката кристализира и се втърдява пред теб. 10 секунди по-късно щитът вече е завършен и виси във въздуха пред теб.

Системно

Русокосият се усмихва на опитът ти да се предпазиш от него и изважда нова стрела от колчана на гърба си и я поставя на тетивата на лъка си. Котката зад него пак започва да се извива, усетила миризмата на печено месо, и облизва муцуната си.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 21, 2006 12:11 am 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
РУНД 2
Действия:
Найтмер - 0/1/1
Рус - 0/2/0
Голум - 0/0/0
Чернокос 0/0/0

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Last edited by Haos on Wed Mar 22, 2006 12:30 am, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 21, 2006 1:17 am 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Щеше ли да умре тук? Смъртта им изглеждаше почти сигурна, но все още имаше шанс.
- Щерн, котката! - успя само да извика той. Може би едниствения им шанс беше да освободят котката. Но какво да прави? Реши да огледа обстановката - имаше много малко време за действие, а изходите от ситуацията бяха малко.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 21, 2006 6:54 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Найтмер

Ситуацията въобще не изглежда цветуща. Полянката е просторна и не се виждат особени места за прикритие. В средата й се издига клетката, чиято врата черникосият поправяше, преди да го нападнете. В клетката има разхвърляни инструменти. Чернокосият стои прав до нея, с лице обляно в кръв, и изважда меча си, а Щерн е вдигнал един инструмент и го стиска като най-ценното си притежание.
На три пъти разстоянието от теб до Щерн са овързания звяр на земята, за по-голяма сигурност и вързан за близкото дърво, а до него русокосият обтяга лъка си, насочен към теб.


Мъжът с лъка преценява разстоянието на око, и пуска стрелата от лъка си. Обтегната до крайност, тетивата вибрира с нисък свук, който дразни ухото. Стрелата лети към Арудин. Той разчита на щита си, но когато тя се блъска в него, го чупи и е отклонена. Вместо в гърдите му, тя се забива в ризницата на левия му хълбок. Раната по принцип не е опасна, но в сегашното му положение може да се окаже и смъртоносна.

Системно

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 21, 2006 9:03 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Втора стрела прелетя покрай него и го стресна. Осъзна се, държеше отвертка, а другия - меч. Вероятно ако се гледаше отстрани в точно този момент би се смял с цяло гърло, но сега беше друго. Дори не можеше да му се нахвърли, защото вероятно щеше да се набучи на острието му... искаше ножа! Инстинктивно хвърли отвертката към лицето му, за да го заблуди и да може да мине покрай него, за да се протегне да вземе ножа от вътрешността на клетката.

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 22, 2006 12:29 am 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Голум

Планът ти може да изглежда смешен, но докопаш ли се веднъж до ножа може би предимството ще намалее. Замерваш го с отвертката и тя ги уцелва по капачката на коляното.

Чернокосият изохква, но събира сили и се опитва да прободе Щерн с меча си, но той ловко се извърта встрани с финт и минава покрай него. Раненият залита напред, а здрачникът се озовава в клетката.

Русият се усмихва на успеха си, но явно недоволен от лесната битка пуска лъка и стрелите на земята и вади от колана си остър кинжал.

РУНД 3
Действия:
Найтмер - 0/0/1
Рус - 0/2/0
Голум - 0/1/0
Чернокос 0/1/0

Найтмер:
В момента се сещаше за два варианта - единият, да се просне на земята като мъртъв, но по този начин щеше да застраши живота на Щерн - а другият, бе един последен опит... дано успееше.
[ИИ] Придвижва се напред към стрелеца(на колко метра от него е след като се придвижи?)[/ИИ]

Найтмер

Тръгваш към русокосия самоуверен идиот, който изостави единственото си предимство в боя и спираш се на метър от него.

Русокосият уверено замахва с кинжала си към Арудин. Арудин обаче се дръпва назад и кинжалът раздира само робата му.

Системно

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Last edited by Haos on Wed Mar 22, 2006 2:48 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 22, 2006 12:47 am 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
Чернокосият определено бе тромавичък и дребничкия здрачник реши да използва това си преимущество. Преди това, обаче, му бе нужен така бленувания нож. Огледа се и щом го зърна се хвърли към него, готов да отбегне и следващата атака на човека.

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 22, 2006 11:23 am 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Голум

Приклекваш и разбутваш инструментите по дървения под на клетката. Само късметът те спасява от порязване или убождане на острите ръбове на някои от тях. Острието на ножа блясва в очите ти, ти го хващаш са дръжката и се изправяш, готов за атаката на човека.

Чернокосият се обръща изненадано, но после вижда ножа в ръцете на Щерн и в очите му, наляли се с кръв, блесва искра на ярост. Вместо да атакува, той блъсва вратата на клетката, която се затваря и прещраква. Щерн остава затворен вътре.

През това време русият се опитва да промуши Арудин с кинжала си. Елфът се извърта странично, но остието все пак намира своя път. И отново добрата стара ризница спасява положението и магьосникът се отървава с повърхностна рана.

Системно

РУНД 4

Действия:
Найтмер 1/2/1
Рус 1/2/1
Голум 1/1/0
Чернокос 1/1/0

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 22, 2006 6:16 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Пот се стичаше по лицето му. Какво да направи? Имаше още малко сили, а не искаше да ги хаби всичките за стрелеца, но вярно, че той беше важен противник.
[ИИ] Оптива се до го хване за някой крайник и директно да пусне мълния, 10м[/ИИ]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 23, 2006 6:17 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Найтмер

Въпреки че си нямаш на идея какво правиш, опитваш се да го хванеш и да го поразтресеш. Когато посягаш към него изненадващо ръката му с кинжала се изпречва на пътя ти. Острието те порязва леко (-1ЖТ), но целта ти е изпълнена - здраво държиш ръката му. Освобождаваш енергията, която протича по ръката ти и зарядът се изпразва в тялото му.

Системно

Русият изохква и издърпва ръката си от тази на Арудин, изпусквайки кинжала си на земята. Не повярвал на очите си, той отскача назад и поглежда сгърчените си от шока пръсти.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 23, 2006 8:50 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
ЩРАК! Щастливия миг, в който държеше ножа и бе сигурен, че противникът му вече съвсем не е толкова опасен, се изпари изведнъж. Изправи се, доколкото му бе възможно в клетката и погледна мъжа в очите. Долови доволния дяволит поглед и разярен, че някой толкова глупав може да го измами толкова лесно се хвърли към него, тоест към стената на решетката с цялата си тежест и сила.

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 23, 2006 8:57 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Побърза да вдигне кинжала от земята. Сега вече имаше оръжие, а онзи нямаше. Вероятно щеше да се втурне за лъка, но Арудин нямаше да му позволи. Сега шансовете бяха на тяхна страна и елфът щеше да се възползва от този неочакван обрат.
[ИИ] Взема кинжала от земята [/ИИ]

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 23, 2006 11:44 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Голум
Засилваш се от отрещната страна на клетката и се стоварваш върху вратата с все сила. Вратата не поддава, чува се дрънчене и скърцане, а ключалката издържа на удара. Единствената ти надежда е в пантите, които чернокосият човъркаше, когато ги нападнахте. След яростен ритник в тяхна посока установяваш, че ако поупорстваш още малко може и да поддадат.

Чернокосият придържа раната си с ръка, обръща се, сигурен в работата си, и се придвижва до Арудин.

Nightmare wrote:
Допълнително действие ?(-1Акт)

Побърза да вдигне кинжала от земята. Сега вече имаше оръжие, а онзи нямаше. Вероятно щеше да се втурне за лъка, но Арудин нямаше да му позволи. Сега шансовете бяха на тяхна страна и елфът щеше да се възползва от този неочакван обрат.
[ИИ] Взема кинжала от земята [/ИИ]


Русият на своя страна се обръща, търсейки споглед лъка и стрелите си. Вдига ги от земята и слага колчана на рамото си.

РУНД 5

Действия:
Найтмер 0/1/1
Рус 0/1/1
Голум 1/1/0
Ченокос 1/1/0

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Last edited by Haos on Fri Mar 24, 2006 6:18 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 24, 2006 1:55 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Кинжала вече беше в него и се поуспокои малко. Противникът пред него едва ли имаше шанс, но този при Щерн всеки момент щеше да дойде и двамата може би щяха да успеят да победят Арудин. Освен това елфа не трябваше да позволява на русокоско да стигне до лъка си - тога вече бяха обречени. Атакува... тази битка ставаше все по - отчаяна...
[ИИ] ДА, неприцелена [/ИИ]

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 24, 2006 6:31 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Найтмер

Придвижваш се до стрелеца и замахваш с новпридобития си кинжал. Човекът вдига лявата си ръка си пред себе си в опит да се предпази, но неуспешно и кинжалът пронизва плътта му. Ръката му увисва, а лъкът изпада от изкривените му пръсти.

Системно

Освободен от тежестта на всичките си оръжия, русият ти вхърля поглед, изпълнен с уплаха. Той се обръща с гръб към телфа и побягва към дървото, за което е вързана котката.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 24, 2006 8:46 pm 
User avatar

Joined: Thu May 13, 2004 12:11 pm
Posts: 3408
Location: София/Бургас
При вида на отправящия се към Арудин човек, Щерн се вбеси още повече и яростно изрита пантите викайки с цяло гърло:
- Арудиииин!

_________________
If he falls in love tonight,
it can be assumed...
His carefree days with us are history,
in short our pal is doomed...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Mar 25, 2006 8:37 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Голум

Кракът ти нацелва долната панта на вратата и почти я изкъртва, а след блъскане с рамо и горната сдава багажа. Вратата издава предсмъртно издрънчаване и пада на земята.

Чернокосият чува звука на изкъртената врата и вбесен от съсипването на работата си, се връща обратно към Щерн и клетката.

Русият от своя страна достига до котката и започва да развързва възлите на въжетата, стягащи лапите й.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Last edited by Haos on Mon Apr 03, 2006 11:58 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 26, 2006 4:17 pm 
User avatar

Joined: Wed Feb 16, 2005 8:24 pm
Posts: 1187
Location: Варна
Гадта щеше да освободи котката! Арудин трябваше да го спре, защото иначе бяха обречени! Всъщност, елфът не беше напълно сигурен какво се опитва да направи човека, защото ако той освободеше котката, тя щеше да разкъса него... Не! Не трябваше да го оставя да го направи. Но той бе прекалено далеч! Елфът се придвижи напред, надявайки се да успее да стигне навреме, преди онзи да е освободил котката.

_________________
- Didn't you say people always lie?
- I lied.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 03, 2006 3:55 pm 
User avatar

Joined: Wed Oct 08, 2003 7:07 pm
Posts: 1057
Location: Монтана
Арудин достига русият мъж в момента, в който той развързва възлите, които държат въжетата, стягащи краката на котката. Тя се извърта по хълбок и скача на крака. От все още завързаната й муцуна се разнася дълбоко ръмжене.

_________________
Ако искаш да имаш всичко, първо трябва да признаеш, че нямаш нищо. Хаос


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group